udah lama betul update blog.....

akhirnya hari ni aku menulis semula setelah sekian lama menyepi...
banyak cerita suka dan duka yang aku lalui selama log ini menyepi.

hari ni first day aku keja setalah 3 bulan bercuti..
emmm x banyak perubahan kat tempat keja ni..
masih ada lagi kawan2 yg masih cuti raya...
maklum lah masing2 keluarga jauh...

dan aku lak
bercuti menyamut org baru dalam keluarga ku..
puteri izzati airis alisha
lengkap la family ki eorang putera dan seorang puteri..

puteri ni lahir pada 28/05/2011 jam 10.55pg
seberat 3.46kg..aku bersalin secara normal
walaupun ada masalah pada mulanya..

em....citer bersalin nie masih lagi terbayang kat mata
mcm mana susahnya bersalin puteri yg seorang ni
sakit punya la lama
tapi x mau gak dia kuar..

Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..