29 October 2010

staf perpustakaan al bukhari uitm jengka

ni la tempat kerja baru aku.. ngan staff lain..

26 October 2010

badan rasa tersangat la letih dan x larat

tah napa kali nie... badan aku letih la sangat..
muntah pun teruk gak..
makan lak x lalu....
agak2nya kali nie anak pompuan kot..
huhuhuh
tapi x kisah la pompuan atau lelaki..
janji sihat semuanya...
apa pun aku terima....
mulut nie rasa pahit je.. asal makan je mesti nak muntah..
kadang sampai lembik jadinya..
tapi nasib la my hubby banyak menolong..
walaupun dia begitu sibuk dan keletihan..
anak mama yg sorang tu lak
ada je yang tak kena...
sekarang makin manja lak..
semua nak mama je...
emmmm....nak buat camna layan je la..
cian lak nengok dia nangis..
mulut kecik tu asyik dok ngomel ja..
mcm2 la dia tanya..
semalam punya cita..
kelakar rasanya gi makan abc...
tetiba dia tanya mana f ngan g..
hahahahah
mama ngan abah tergelak besar jadinya..

18 October 2010

sebulan sudah

dah sebulan aku keja kat tempat baru nie..
tapi lom lagi dapat nombor pekerja..
huhuhuhuhuhu...
apa leh buat nunggu je la....
sekarang keja mcm biasa la.. pagi2 dah bgun..
siap2.. tapi keciannya ank mama la..
semenjak ddk cni anak mama kulit dah hitam..
semua orang cakap.. napa dah gelap..
huhhuhuhu
perubahan cuaca daaa....
badan lak susut dah x bulat..
sbb main sampai x mau mkn..
cian nengok...si manja sorang nie....

13 October 2010

lama sudah.. bersawang2....akhirnta diterjah semula

setelah sekian lama x menulis dlm blog nie...
banyak gak cita nak ditulis...
lagi pun sekarang ni aku dah berpindah kerja ditempat yang baru
tempat yang baru, suasana kerja baru bidang kerja pun baru
segalanya baru la.....
emm... susah gak nak menyesuaikan diri tampat baru..
tapi diusahakan juga.... sikit demi sedikit..
akhirnya nak masuk sebulan gak tempat baru nie...
emm.. tapi la lom dpt nombor pekerja lagi..
huhuhuhuhu lambat la nk dpt gaji
sekarang nie aku tgh praktikal ngan staff kat tempat baru
sbb nak tau tugas masing..
aku lak lom dapat tugas lagi..
sekarang aku bertengek dari satu meja ke satu meja..
mcm merempat je...
huhuhuhu
tapi keja kat cni pagi2 lagi dh bangun paling kesian izz aidil la..\pagi2 dh bgun
kadang2 kejut x bangun agaknya ngantuk kut..
cita pasai izz aidil...
x lama lagi izz akan jadi abang...sekarang aku tgh preggy
1 bln lebih.....emmm...
kali nie memang kurang sihat
alah x mcm preggy kali pertama...
makan pun x lalu....
emmmm.................
ok la..
nanti sambung lagi...