25 November 2010

kehidupan aku

argh....
agak kebosanan tinggal disini...
teperap dalam rumah dengan melayan kerenah putera kesayangan..
tak de tempat menarik yang boleh dituju tuk melepaskan kebosanan....
dah berkali aku cuba tapi aku tetap bosan......
apa nak buat...Kalau dulu kat kl leh juga lepak2 kat taman. klcc ke gi mall ke..
jalan2 cuci mata...

1
2
3
4
5
6
7

mengira hari
tah aku pun tak pasti....

22 November 2010

dulu dan sekarang

dulu punya cita....
1.datang keja pakai uniform+suar jeans+slipar or kasut
2. tudung pun ok je..
3. make-up langsung le tidak


sekarang punya cita
1. datang keja pakaian pakaian tradisional (buju kurung ke, kebaya ke, yang seangkatan la)+kasut yg bertumit..ala2 model gitu..
2.tudung lak ikut warna baju.. mesti yg maching2 gitu2
3.la dah pakai make-up...lipstik+blusher..huhuhuh
totaly berubah..

kerja oh kerja



uh... semakin menimbun lak kerja2 aku sekarang nie..
semuanya nak kena update..baru...
satu persatu aku kena tilik...supaya aku faham apa yang sepatutnya aku lakukan..
emm....bertukar bidang amat la susah..kena tanamkan semagat kesukanan..
huhuhuh..ops!!! bukan kesukanan daa....
semangat ingin tahu benda baru daa...
segalanya baru dalam diri aku..
jadi pengkajian yang terperinci diperlukan..
rasa macam cukup tangan lak nak buat...
tapi tu la...
apa pun tetap kerja..
kerja perlu dibereskan...

16 November 2010