13 November 2009

apa nk di ceritakan

salam kembali, lama benar aku x masak kat cni..
disebabkan kesibukkan melampau dan kemalasan yang menebal
tu mengupdate blog..
em..
apa yang nak diceritakan dicni...
rasanya x dak la cite best pun nak dikongsi
lagi pun aku cbuk menyiapkan keja2 kat opis nie..balik umah lak
melayan ccilik yang semakin petah bercakap..
lagi pandai mengauta aku..
kadang2 aku lak tertipu dek ckecik nie..
tapi sedar tak sedar bln nie raja haji..
mcm biasa la raya kat umah suami..sbb nak blk kedah almaklumlah..
tgh kesempitan..bulan nie gak kawn aku yat yell melangsungkan perkahwinannya
selamat pengantin baru yat..
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..
emm...
apa lagi ye..
mcm banyak je nak tulis..
tapi x tau nak diterangkan mcm mana..huhuhu

02 November 2009