30 December 2010

kerja di hujung tahun

banyak kerja yang perlu aku bereskan.
menutup fail..buka fail baru...
siapkan buletin library.
buat kaji selidik untuk laporan orentasi student baru.
paper cutting.
waaaaaaaaaaaaaaaa.
banyak tu....
kat rumah keja rumah lagi...
macam keja aku kena siapkan..
go..go.go.go
semoga aku berjaya menyiapkan semuanya...
emm... tapi tahun baru nie dok uah je la x gi mana-mana
dulu dok kl leh gak jalan2 cari mkn
kat jengka nie nak gi mana
pun x tau...
blk2 dok rumah layan je izz aidil amzar..
sekarang lak musim hujan lagi la...
tido pun syok ..
hahahahaha

FAMILY DAY PERPUSTAKAAN ALBUKHARI








TELUK CHEMPEDAK 20/12/2010





besday lagi










besday izz aidil 19/12/2010




tahun baru menjelma lagi

selamat tinggal 2010 dan selamat datang 2011
semua suka duka tahun 2010 bakal berakhir..

coretan 2010

1. last ogos berpindah ke jengka pahang
2. duduk bersama suami tercinta setelah sekian lama duduk berasingan
3. berenti keja sebagai designer setelah 6-7 tahun berkecimpung dalam bidang tersebut.
4. dapat kerja baru sebagai pembantu perpustakaan uitm jengka.
5. berita baik ahli keluarga akan bertambah .
6. aniversary perkahwinan ke 4 thn
7. putera sulung dah genap 3 thn.

2011 penuh debaran dengan menunggu kehadiran orng baru dalam family kami...
putera sulung ku dah semakin besar.
ada je perangai yang bukan2 sekarang nie..
dah tau nk dapat adik bukan main manja sangat dia sekarang.
harap 2011 yang tiba akan membawa seribu makna dalam hidup kami sekeluarga dan dimurahkan rezeki kami amin....

17 December 2010

10 December 2010

pertandingan bahan terbuang

mennyertai pertandingan bahan terbuang sempena hari inovasi....nie la gambar team library....
cayalah dapat tempat ke dua ngan ke 5.
tahniah la kepada kami... huhuhuhu