28 May 2012

adik dh setahun hari nie..

sedar x sedar hari nie cukup setahun anak mama.... sayang adik.. semoga adik cepat membesar dan menjadi anak yg solehah.. rasa baru semalam mama lahirkan adik rasa sekejap je adik membesar..

24 May 2012

anak-anak mama demam

emm...amik abg kat sekolah tadi cikgu ckp demam.. dh nk buat camna hantar ke taska lah dulu samapi kat sana pengasuh cakap adik pun demam udah dua2 pun demam.. duduk baik2 ye anak2 mama jap lagi mama hantar ubat yer.. susah hati la kau sayang2 mama demam.. cian dia orng... sabar ye anak2 sayang..hari ni je sok mama dh cuti..

23 May 2012

ombak rindu....suka sangat...

Tuhan tolong lembutkan hati dia Untuk terima ku seadanya Kerna ku tak sanggup Kerna ku tak mampu Hidup tanpa dia di sisi ku Tuhan aku tahu banyak dosa ku Hanya ingat Kamu kala duka ku Namun hanya Kamu yang mampu membuka Pintu hatinya untuk cintaku Malam kau bawalah rinduku Untuk dirinya yang jauh dari ku Agar dia tidak kesepian Selalu rasa ada cinta agung Hujan bawa air mata ku Yang mengalir membasuh luka ku Agar dia tahu ku terseksa Tanpa cinta dia di hatiku Hanya mampu berserah Moga cahaya tiba nanti Tuhan tolong lembutkan hati dia Untuk terima ku seadanya Kerna ku tak sanggup Kerna ku tak mampu Hidup tanpa dia di sisi ku… uuu…uuu..

mama

dua tiga hari nie mama rasa badan letih sangat maybe sbb mama selesema.. di tambah lak kena nhuruskan anak2 sendiri sbb abah x dak.. rumah lak x yah ckp la.. dgn kain yg x berlipat huh... mcm bukit.. ni disebabkan 3 mlm tido kat umah mertua.. dan segalanya tergendala la kat umah tu... pening gak kepala tgk umah serabut nie... nk gemas..adik la x mau ddk..nk tunggu depa tido malam ngan mama pun gak tertido.. dh bilanya nk buat keja umah... tolong...tolong.....

17 May 2012

abang kena demam campak

cian la anak teruna sorang nie... abis satu badan kena campak.. cian waktu tido malam miang badan tergaru2 emm....x tau la berapa hari lagi nk baik.. dh 2 hari x ke sekolah selalu mau dkt seminggu gak baru nk baik nie.. mama bukannya apa takut berjangkit kat adik lak.. lagi la payanh.. kalau abang ni leh tahan sikit dh besar kalau adik uis pening gak pala mana lak abah nk gi outstation nie.. sekarang pun abang tumpang kat umah wan.. dok ngan tok.. kalau dk jenuh mama nk cuti.. tu pun puas gak la pujuk mcm2.. dia x mau pegi dok sana.

09 May 2012

abang sayang

sabtu ni abag nk gi rombongan sekolah gi kuala gandah bertapa excited lah abang nie.. tapi mama yang teman adik kena tinggal cian adik.. nak bawa x boleh sbb abah x dpt ikut.. mcm mana lah adik kena tinggal nanti...

adik....oooo adik

pejam celik pejam celik... adik dh nk masuk 1 thn ujung tahun nie.. tapki adik nie mcm magnet dia melekat je ngan mama langsung x leh tinggal nk ddk ngan dia je... mama sampai x tau nk buat camna.. bgn je nangis..padahal x gi mana pun.. ala si manja sorang nie..