20 January 2010

baru di tahun 2010

emm... dah seminggu dah aku x chat.nak kata x mkn ubat dah telan banyak dah..
tapi belom baik2 lagi..perjalan hidup mcm biasa la kadang2 bz dengan keja2 kat opis nie..
balik umah lak bz ngan anak kesayang..layan je lah..
suami lak jauh dari pandangan mata tapi dekat dihati..
pagi keja ptg balik umah..mlm tido..
tu lah rutin hari2..kadang cbuk berFB ngan kawan2 lama n baru..
maklumlah nak hilangkan kebosanan.
ada masanya rasa malas,ada masanya rasa rajin..tu la manusiakan..
lumrah dalam hidup..

12 January 2010

cerita di tahun baru

emm.. sudah lama benar x masuk kat cni...maklumlah terlalu bz ngan keja kat opis nie.sedar2 dah tahun baru dah pun nak tgh bulan januari..keja mcm biasa masih menimbun lagi nie..meja lak dh mcm sarang tikus ha...kemas kejap je besepah balik..

tahun baru dengan cita baru, ank pun dah semakin besar aku lak dah semakin berumur...emm...
tapi aku ngan suami masih lagi dok berjauhan da..
dah 2 thn lebih pun dok jauh.. agak2nya bila la nk dpt dok sekali..

emmm... apa lagi nk di ceritakan ye..
sbb badan rasa letih sgt la.. aku dh kena selesema nie..
waaaa... dh buat keja pun mcm x dak mood..