28 September 2009

hari raya...raya...raya..

gambr family x sempat nak amik daa.. sbb org ramai datag beraya..
ni gambar ckecik dipagi raya









ni gambar dalam keta on theway balik kedah






















emm...







raya tahun nie agak kepenatan sikit sbb melayan kerenah ckecik yang petah dan mcm2 perangai nie.Tahun nie raya kat kedah..wa..betapa seronoknya dapat balik kg..Khamis pagi dah gerak balik kedah..alhamdulillah x jem..cuma ujan agak lebat la..







bawa keta slow2..akhirnya sampai la kat alor setaq dlm jam 6 lebih..bertolak dari kl jam 12tgh.







kat alorsqta lak yg jem.sepatutnya dapat bebuka puasa kat umah..tapi tyerpaksa la mkn kat keta.lepas bebuka baru le..keta boleh gerak..tapi tak pa..hati dah suka girang gembira sebab dapat balik kg...







sampai ja umah semua dah tunggu depan pintu tok ngan tokwan x sabaq nak tgk cucu ha..last tgk bln 5 haritu..







emm...

10 September 2009

x sabaq nak raya

emm.. sekarang dok ngira hari la.. bila nak raya.
sbb x sabaq nak balik kg lagi pun nenek aku sakit..
dia dok tanya mak aku , tahun nie aku balik raya dak..
cian dia dah rindu ngan aku dan cicit dia..


bos lom kasi tau lagi cuti strat bila..n sampai bila cuti..tapi selalunya seminggu cuti raya..
suami aku lagi la dah amik cuti rabu depan..

08 September 2009

citer saya

lama sungguh x masuk cni..
bulan puasa nie bz sesangat..menyiapkan tempahan kad raya
hari nie la baru rileks sikit..banyak sebenarnya nak cita.
tapi emm...
malas lak nak menaip bebanyak..

minggu lepas aku balik berpuasa kat umah mertua..
mcm biasa la tiap2 kali puasa mesti la balik berpuasa sana..
tapi sedar tak sedar dah nak raya..
tapi memang tak sabar sbb tahun nie raya kat kg aku...
huhuhuhu
bestnya....

persiapan raya tuk anak dah siap cuma tuk aku dan suami lom siap lagi..
apa pun dahulukan anak mama ngan abah takpa.lambat2 pun..
nak upload gambar anak tak bawa cable lak..
banyak gambar2 baru