22 December 2011

besday abang 19/12/2011







besday abang kat taska....





jalan2 versi 2....




gambar kat hotel








tiket zoo
2 abang free sekarang abang dh kena pakai tiket



dan lagi gambar2 kami..hujan..oh hujan







antara gambar kami kat zoo...






minggu lepas kami sekeluarga ke kl lagi..
bawa abang pegi zooo dan aah nak beli but bola..
sampai kl hujan renyai2 je...samapi je gi check in dulu
beg pun lom kuarkan...
pas check in terus ke zoo...
samapi je ujan dh turun sikit2...
tapi abang tetap nk gi zoo.
mula x jai k msk aah gi beli mcd dulu
nak mkn tghari...
pesanan dibuat.
1. double chessburger (L)abah punya
2. Mc chiken (L)mama punya
3.Happy meal set...nak mainan je sebenarnya..abang punya
4.Bubur ayam ..adik punya

tapi pegi la juga...

20 December 2011

adik dh semakin maju

adik sekarang dh nak pandai ddk
adik dok angkat bontot tinggi2..
last tersembam kat lantai....
cian dia...
maklumlah dok belajar ddk
tapi kadang menjadi cobaannya..
kadang2 tersasar..
huuhuhu
kelakar nengok...

16 December 2011

aku suami dan anak-anak...

seperti biasa la....pagi keja sebelum keja hantar anak ke taska
tapi dua tiga hari nie abang asyik buat perangai je..
tah kenapa tah...
ada je tak kena...
nangis je pagi2.
yang adik lak langung x boleh kena tinggal
nak berkepit ngan mama je..
sampai mama susah nak buat keja umah
abah lak sibuk ngan tranning bola
malam baru balik
kadang2 letih juga rasanya semua keja nak buat...
bila malam letak kepala je terus hanyut.
sedar2...adik nangis nak susu....
emm......
sekarang adik dah makan bubur nasi
hari2 mama kena tukar2 menu untuk bubur nasi adik...
semoga ank mama cepat besar..
abang lak bila nk berisi sikit..l
asyik main je kejaye..
suruh baca buku
x sampai 15 minit dah letih...
erapa hari je lagi nak ekolah..tah mcm mana keadaannya nanti...
kasut ngan beg je lom beli lagi...
yang lain dhh beli....
cuma hari tu dh nak beli kasut tapi paten yg abang nak tu x dak saiz kecik..
ila abang pakai je dh nampak besaq..
nak amik yg lai dia x nak..
jadi mama x beli la...
emm....bila dikenangkan kejap je anak mama dh besaq
dh nak sekolah pun....

14 December 2011

cuti-cuti kami














ni la hotel grand seasion



dalam jam 1ptg sampai kl...bertolak jam 10.30pg
check-in dulu.ramai lak org kat hotel...
maklumlah musim cuti n
ie
izz lak berlari kesana si
ni...adoi la

kat bawah ni aksi2 menunggu abah buat urusan kat kaunter...


















ini la bilik kami menginap....sbb dulex room dh full
kami amik yg nie tu pun 2 hari sebelum kami booking
tapi ok la lagi besar katilnya bila dikembarkan..
duitnya pun kemar la juga..
huhuhuhuhuh


dibawah beberapa aksi ank2 dan abah didalam bilik...
pastu maing pengan keletihan.....gambar lak x sempat nk amik sbb mama sibuk ngan izzati yg x reti dok diam....
lenguh tangan mama dokong izzati...
tapi akan ada gambar terkini isnin ni....
kl kami datang lagi sabtu nie.....tapi x tido la....maybe balik hari je.
nk bawa izz gi zoo sbb last week dh pegi tapi zoo h nak tutup..4.30 depa dh tutup....
gila ramai org yg kecewa...
dtg je kena blk...maklumlah masing2 nk dtg petang sbb x la panas sgt nk bawa ank2kan
dh la parking punn mahal sekarang....




06 December 2011

my anniversary yg ke 5 tahun

tanggal 2 disember 2006 mengingatkan detik2 kami disatukan....
dengan sekali lafaz aku sah menjadi isteri kepada suhaizi bin sulaiman.
dan pada tanggal 2 disember 2011 genaplah 5 tahun perkahwinan kami....
dan diserikan dengan kehadiran dua cahayamata yang membahagiakan kami...
seorag putera dan seorang puteri....putera sulungku akan genap 4 tahun 19 disember nie....yang puteri lak baru berusia 6bln..

kali ie...cuma dok kat umah je tak ke mana2 pun...
si kecik kurang sihat..
insyaallah ujung minggu nie kami akan bercuti
sempena yes and sale.....
horeee...horeeee