sambungan citer semalam

emmm.....
kesakitan nak bersalin makin terasa..
semakin lama semakin kerap sakit..dan sakit
tapi bukaannya masih sikit..
akhirnya nurse bawa aku masuk labour room
kira nak bagi aku bersali juga la..sbb lama sangat sakit..

aku dtg hospital jam 3pg tapi x gak bersalin.
tu pun pas turun tanda nak bersalin
proses pun bermula..
air ketuban dipecahkan dan...
rupanya baby dh berak kat dalam perut

dugaan datang...dalam kesakitan
aku dengar la nurse dok telefon myhubby
nak ckp yg aku kena dibawa ke temerloh..
hubby kat luar je..
dia setia menunggu...
maklumlah nie first time dia tgk aku sakit..
dulu ank first dia x laluai semua ni.

aku di siap2 utk menaiki ambulan dalam masa tu aku nampak
muka org tersayag kat luar...my hubby ngan ank sulungku..
dia nampak cemas sbb tgk aku di bawa naik ambulans
dan aku terdengar ank sulung ku menangis..


Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..