25 November 2011

lama x menulis entry baru kat ini...

lama x menulis.. sebenarnya yk cerita yg nk dikongsi bersama tapi tah apa malas betul nak menaipnya..
banyak citer tentang anak2 mama yang semakin membesar


izzati airis...
1.dah pandai nak merangkak sekarang.
2.nak mama selalu ngan dia ja kalau tak nangis je
3.naik walker pun laju semacam je
4.suka berebut mainan ngan abg izz
5.tido sgt lasak

izz aidil
1.dah pandai gi kedai sendiri walaupun x pandai kira duit..
2. minta rm 200 nk beli aiskrim..lawak la...(rm 1 sebenarnya)
3.dapat basikal baru....laju semacam je kayuh (1 hari beli tayar dh botak)
4. asyik tanya bila nak ke kl..
5.pandai jaga adik....(takut sgt adik nangis..sampai marah mama kalau biaq adik nangis)

08 November 2011

gambar raya kami

mama abah dan izzati tanpa abang yang sibuk main game....

abang yag terpaksa bergambar... mau amik gambar ibuk nak main game..ni je la gamaar raya abang.





izzati dengan headband yang dibeli aripada auntie nini a.k.a ninicomel...credit to ninie princess saya nampak comel pakai heaband nie..bak kata abg izz aidil mcm kiah pekasam..(a.k.a rozita che wan)