panasnya hati hari nie

fire...aku fire org curi helmet aku...
em..

pagi nie abah bagun awal.. sbb

nak gerak ke uitm shah alam..ye lah bawa keta kalau dak lambat la sampai..

abah nk kena gi arau ari nie..

jadi mama x dpt hantar tu yg abah bawa keta.. tinggal kat uitm ja lah..


em...

disebabkan abah bawa keta

mama kena lah bawa moto..mama pesan la kat abah suh letak helmet kat moto

kang mama amik..

emmm

turun ja bawah hampeh tul..

yang tinggal botol susu anak mama ngan jaket..

badigol soodnye r org..

kalau aku nampak memang aku fire kooo..

sampai mampoosss

Comments

Azryna Abdul said…
ekekekeke..hg nak fire perampok tu ke????
mana mik ultroman tu??mesti kidnap izz punye ni....'))
eija said…
ahhahaha..
ha'ah nak fire perompak tu..
pinjam anak aku punya
kui..kui..kui
yathroxy said…
huahuahuahua...ko kena ckp..
bertukar...bru leh jd utromen...huhuuh..mmg ah dik..dah ko biar kat c 2..msti perampok tu igt ko nak kasi dia free..kira rezeki dia ah tu..dpt helmet terpijak.
:) kena bli bru ah nmpknye..

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..