aku x sihat

tadi pagi aku x dtg opis...aku ke klinik amik ubat. batuk aku semakin teruk
semalam sampai x leh nak tido sesak nafas..
aku dah tido sambil duduk..
ubat lak tak dak nak makan..
lama-lama.. aku dah x tahan..aku bangun buka peti sejuk godeh2
jumpa la ubat tu pun ada sikit jer...
aku belasah je lah..
sbb dah x tahan sgt..
makan ubat...pastu aku tido
tu pun letak bantal tinggi....

adus sengsara bila batuk ngan lelah ni..
ank semua laki aku yang handle..

pagi bangun tido ...mandi siap2 gi klinik...
sampai sana aku asyik batuk jer..
jumpa doktor dia siap tanya aku ada gi travel mana2 tak..
huhuhuhuh

ini ingat kes selsema babi lah nie..
maklumlah sekarang tgh famous...
mana nak gi travel oversea..
mcm la banyak duit sgt
huhuhuhuhu

balik klinik terus gi beli makan..
tapi aku x selera la nak mkn..
dalam perjalanan tu izz aidil asyik dok mintk puting jer..
aku lak lupa nak bawa...
bila dh mintak puting tu..
alamat nak tido lah tu...

x abis mulut kecil tu dok ngomel..
blk umah mkn siap...hantar izz aidil umah ngasuh aku pun dtg opis..
sbb ada keja yg nak di siapkan..
kalau x tak dtg gak..
sbb x larat daaa....

Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..