Gila la blog x update...

Fuh lamanya x update....bukan lagi bersarang...berhabuk..lipas pun dh beranak pinak dah..
adoi awat la malas nk update..

bz sgtlah katakan
...

apa ye nak citer..

citer pun semua dh basi belaka dh berulat pong...

last update raya puasa ni raya haji pun dah lepas..


banyak citer sepanjang bulan nak sampai ke bulan 10 nie



yg paling x dilupakan pemergian nenek tersayang
pada 17/9/2013
sakit tua...tapi aku bersyur aku ada disisi tok..orang Kedah panggil
sampai die menghembuskan nafas terakhir dia...

mulanya aku tpn mak
mak mcm sebak nk cakap
dia kata tok tenet...aku terus ajak
my hubby balik..tgh hari gak aku gerak
dari jengka ke Kedah
mlm kami sampai

tgk keadaan tok  memang dh tenat
cuma menunggu masa dijemput untuk kembali kepala Yang Maha Pecinta
kami redha atas pemergiannya

dan mak aku la yg paling sedih sbb tok memang dok ngan mak
dari dulu lagi
aku yg blk sekali sekala nie..sempat gak jaga tok...
basuh berak tok...bg tok mandi..

tok nie kdbng2 dia ingat or kenai aku sapa
kdng x kenai
org kata penyakit nyayuk...

pastu tok x dak rasa mcm dok Nampak ja
dia kat pintu mengesot pi bilik air...
tgk tv....

izzati pun kdng2 Tanya nyang mana mama
dia yg kecik pun ingat walaupun jrg jumpa
masa kebumi tu izzati siap jenguk sampai dlm liang lahad


kata nya nyang tido kat Tanah..

nak x nak dh sebulan lebih tok meninggalkan kami.....

aku dok Kedah lebih kurang seminggu
my hubby blk dulu ada keja
so blk jengka naik bas la..

first time tu bawa anak2 naik bas...
aku sampai x leh tido
emm...
tapi Alhamdulillah
kami selamat sampai..


dan anak2 syok naik bas..nak blk Kedah naik bas lagi...
adoi la anak2...


pejam celik-pejam celik raya haji tiba
aku rasa kat cni ja
sbb cuti pun sehari

x de apa yg menarik pun..

Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..