citer semalam sakit perut

tah apa yang aku makan perut aku  memulas2...
sakit doh....


asyik nak membuang je
sampai tahap macam nak lebik je rasa
argh...argh....
sampai berpeluh lah
pada hal tempat keja aku ni bapak sejuk beku penghawa dingin dia


aku dok tunggu cukup time je  nk balik umah
x larat rasa...
balik umah leh baring kejap..
nasib la hari ujan jadi anak dara kenit aku  x la sibuk nak ikut  abah gi traning
jadi aku leh lepak2 kat rumah dengan perut yang memulas...


ha...tengah dok layan si kecik main
dating lagi sakit perut
waduh....
macam tak bermaya rasa







tapi sempat gak masak makan malam tu myhubby
malam nakgi amik anak teruna yang sorang nie
dah beberapa hari x tgk dia
rindu lak rasanya...

tapi aduh x daya rasa
tapi tahan gak la nak buat camna sbb sikecik nak ikut gak abah dia
kalau aku x ikut jangan harap la dia nk gi ngan abah.

Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..