aku yang agak bosan

em...my hubby outstation isnin baru balik
tinggal la mama ngan izz aidil..em apa nk buat ya..
sepatutnya esok aku ke kuala lumpur ada kenduri kawin
offimate lama dulu
tapi disebabkan my hubby x ade jadi x dpt la aku menghadirkan diri
nak drive sendiri ngan keadaan mcm nie x larat lak rasanya..
pulak tu bertemankan putera kesayangan ,,,
rasa mcm x leh la..
takut dia meragam lak
susah lak nk drive nanti.
tapi hati ni berkobar2 je nk ke kl..
huhuhu
maklumlah dah lama x pegi
waaaaaaa....
rindu sama kl..
sory ye paklan saya x dapat dtg..bukan x nak gi tapi
memang x leh nak gi.

Comments

Azryna Abdul said…
erm aku pun kebosanan laki travel awal feb baru balik..
apa la nak buat kat umh dgn dhaniya huhu..
nak kuar drive dgn dhaniya pun ssh jenis xnak duduk..nak bediri je kat seat tu..geram gak kdg2...
eija said…
ha ya ka....cian kitakan
aku fab nie laki aku outstation gak dari 7-21.jenuh la aku sorang2..nk melayan izz ngan perut lagi...
sama gak la ank aku pun suka bediri gak..x mau ddk.kadang bila kita brek sampai terjatuh ja..
Azryna Abdul said…
la lama gak tu...xpa sabaq no..ermm tu la dhaniya ritu dah tejatuh pehtu terus nangis dia ckp ibu dia sengaja huhuhu..skrg ni kan mmg dia xberani dah berdiri..kalo masuk je kete mesti ckp ibu dhaniya nak seatdown..huhu alhamdulilah la jgk..kalo dak aku xlarat nak ckp...dah la org sini bwk kete loqlaq aku pun xphm depa kalut nak p mana..xdan2..benci la...tgu la trun..nak pintas kita yg dekat2 ni mai..mentang2 la nmpk pmpuan bwk..geram sgh2 ni..pagi2 aku duk buat dosa dah duk marah2 org huhu

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..