lama sudah.. bersawang2....akhirnta diterjah semula

setelah sekian lama x menulis dlm blog nie...
banyak gak cita nak ditulis...
lagi pun sekarang ni aku dah berpindah kerja ditempat yang baru
tempat yang baru, suasana kerja baru bidang kerja pun baru
segalanya baru la.....
emm... susah gak nak menyesuaikan diri tampat baru..
tapi diusahakan juga.... sikit demi sedikit..
akhirnya nak masuk sebulan gak tempat baru nie...
emm.. tapi la lom dpt nombor pekerja lagi..
huhuhuhuhu lambat la nk dpt gaji
sekarang nie aku tgh praktikal ngan staff kat tempat baru
sbb nak tau tugas masing..
aku lak lom dapat tugas lagi..
sekarang aku bertengek dari satu meja ke satu meja..
mcm merempat je...
huhuhuhu
tapi keja kat cni pagi2 lagi dh bangun paling kesian izz aidil la..\pagi2 dh bgun
kadang2 kejut x bangun agaknya ngantuk kut..
cita pasai izz aidil...
x lama lagi izz akan jadi abang...sekarang aku tgh preggy
1 bln lebih.....emmm...
kali nie memang kurang sihat
alah x mcm preggy kali pertama...
makan pun x lalu....
emmmm.................
ok la..
nanti sambung lagi...

Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

SIKAP WANITA