jALaN-JaLaN UjuNg MiNGgU





































sabtu cuti.. dah memang ada plan nak gi sg chongkak..sbb ank bos aku nyer besday..jadi kami ramai gi sana celebrate besday dia..




nampaknya aku lak cuma ngan anak aku je..sbb my hubby x dapat blk..aku drive berdua la..ke sg.chongkak..anak aku nie mcm teruja ja




nengok sungai..maklumlah x penah mandi sungai..




samapi je mak ai.. ramainya org..maklumlah cuti deepavali



emmm... syok ga sekali sekala ber pinik nie..




bila time masauk dalam air tu mak ai...




sejuknya..



tapi izz aidil nie bukan main suka lagi..sampai x mau naik la..




dah jenuh gak la memujuknya..



aku nie sejuk2 x tahan taku kena asma jer..



enmmm....




makan lak sedap tu...



waa...




syok memang syok..tapi kalau lah ada mu hubby lagi la syok..




layan anak semua..




petang gerak la balik..




malam nie may be my hubby gerak balik kl dari kuatan..




dia ada game kat sana



tapi..disebabkan tiket bas lak



yg ada cuma larut mlm



jadi pagi esok la dia bertolak..



pagi2 aku dh bagun..ngemas2 umah..



izz aidil mcm biasa la tlg gak...



emm..dia mcm excited la nak mandi cepat semua sbb ckp nak amik abah..



abah cakap dalam kul 10 sampai..



nak tpn kredit lak dh tamat tempoh..



jadi mama bawa la izz aidil gerak cepat sikit



gi petronas top-up ngan beli mkn sikit



dh top up..tpn2 abah baru kat janda baik..



katanya naik bas kul 8 pg..



loh abah lak x ckp.



apa lagi bawa la c kecik jalan2 last bawa naik lrt amik abah



kat pekeliling.



keta parking la kat bndr tun razak.
suka la dia dpt naik lrt..



sampai je..



sana nampak lah abah dia.. ehehehehe



mula la dia cita smlm manadi sg..



hahahhaha



maklumlah dah besaq pandai lak cita tu..



last dia ajak abah dia pegi lagi..



kat sg chongkak



emmm...abah pun mengofferkan diri nak pegi..



ha jadi kami sekeluarga pegi lah sana..



hehehe



jadi aku dua hari berturut2 la gi sana..



siap bungkus mkn semua..



kami pun bertolak la..



x jauh mana pun...



ckecik kan main la seronok sampai sana nampak air...



mandi sampai x nak naik..mulut dah biru semua..



nak mandi lagi...



emmm...memangdangkan hari mcm nak ujan kami pun x leh lama kat ctu..
























Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..