akhirnya

akhirnya... hari nie aku mula la..buat keja sikit2 sbb pc dah elok..
dan aku baru balik dari kg (suami)..
emm...
balik kg...
sebenarnya balik tuk sbb nak baiki kereta..
maklumlah minggu depan aku dh tinggal ngan anak aku semula..
suami aku lak dah abis keja kat cni..
waa...sedihnya...
tapi nak buat camna..dia pun mencari rezeki tuk kami sekeluarga..
tpi yang paling kesian ci kecik nie la..
dia manaj ngan abah dia..

emm....
weakend
mcm biasa ddk umah..
ahad malam baru blk kg..
hari naik opis ha..
dpat la tgk baju
yang aku beli ngan kwn aku dari sarawak tu
waa....
cantik tu..
memang raya sakan la..
hahahahaha
semalam gak dah tempah baju tuk izz aidil ngan abah..
bapak mahal baju melayu dak kecik..
lebih kurang upah tuk dewasa..
tapi em..
raya setahun sekali ja kan..
buat la tuk ci kecik kesayangan ha.

Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..