selamat datang

hari nie baru dapat masuk kesini setelah sekian kalinya aku menyepi..banyak citer2 kawan aku yang baru dapat aku tatap..apa pun aku doakan semuanya dalam keadaan baik...dan aku seperti biasa lah cbuk diopis dan dirumah..maklumlah keja banyak buat masa nie..jadi x boleh la nak mentenet buat beberapa hari..Tapi kadang2 aku pelik gak ngan setengah isan nie..kata cbuk bekerja tapi mentenet ok ja..masa bila la depa nie buat keja..heran aku sempat pantas tangkas agaknya mereka ini..maklumlah aku nie x setangkas mereka nak menaip kat tenet nie..bagi aku keja lebih penting dah siap baru akiu leh horey pastu mentenet sepuasnya..
Tapi aku x jeles pun lantak depa lah..nak tenet sampai mati pun..bagi aku keja mesti siap dulu..tapi kadang ada yang mentenet mcm org gila x dapat stu hari macam nak biul ja jadinya..agaknya dah kena sawam tenet nie..huhuhuhu
tak pun sawan babi..kakakkakakakak...
ops...!!!!!tak sayang mulut lak..
Kadang-kadang rasa pelik la..tengok gelagat manusia nie..pandai berpura2,sekejap baik kejap x berapa baik..kejap jadi buhshan..
ish...
agaknya depa ni mental kot...
tapi biaq la kan janji aku bahagia ngan hidup aku..
ngan anak n suami aku yang memahami dan menyanggi

Comments

yathroxy said…
uuit..nih luahan untuk sape nih??mcm ada x puas ati ngn seseorg je..
hehehhe..
:)
pape pon smoga ko epp slalu
eija said…
hahahaha....
sapa makan cili dia terasa pedasnya

Popular posts from this blog

balik kg..

Sekolah Menengah..