ceritera cinta







Pagi tadi hujan jer...dari awal pagi sampai le ke siang.Sejuk best je tido.aku siap selimut x ingat lagi tapi baby aku nie langsung x mau selimut bila selimut je mula la dia menendang selimut dia..Smlm pun dia tido awal gak kul 6 ptg dh tido sampai le ke pagi tadi.awal tu aku tido..Bgn pagi tadi aku msk makaroni tuk anak aku tapi dia x mkn lak..agaknya dah kenyah sbb baru lepas minum susu.Di sebabkan ujan je..aku kasi la dia mandi air panas pagi nie..cian lak sejuk.Kalau nak tau air kat umah aku nie memang sejuk aku sendiri pun x tahan daa sejuk dia.Dah mandi siap2 semua..mcm biasa la izz aidil ni mesti tanya babah dia..Pastu amik le tpn nk tgk gmbr babah dia.Pagi ni babah x tpn la pulak.Mama nk tpn kredit dh tamat tempoh.Kena la top up dulu.Hantar kat umah ngasuh sekali akak tu ckp yg babah tpn dari smlm tapi x dak..entah la handphon on jer..Jadi pepagi babah ni tanya akak ngasuh tu tkt aku x hantar anak ke apa ke?



emm.babah risau la tu..Pastu mama pun try la off handphone tgk..pastu on semula..sekali bertubi msj masuk..ha..ada 12miscall..msj pun banyak...cian babah tpn x dpt.Pastu mama pun panaskan lah moto nk dtg keja...tapi sebelum tu panaskan keta dulu..dtg keja mcm biasa la...singgah kat esso beli top up..sekali dgr mcm tpn bunyi...x sempat nk angkat daa...



abah tpn rupanya..sampai ja opis mama tpn abah semula..dia dok bising tanya pi mana tpn x dapat la..apa la..



dak tpn on ja tapi x dapt mana la mama tau.Babah nie sebenarnya nak tunjuk dia beli kasut untuk anak dia..Babah kat seri isknadar seminggu kat sana lawan bola.Kan main beli kasut kat anak kesayang dia..comel gitu kasutnya..

Comments

yathroxy said…
waahh..chanteq kasut bru izz eh...hehhehh...

dik teringtlah ko nye makaroni goreng..sedap..
:)
Nazri Ahmad said…
eija : thanx ckp Indah comei, aku pun comei jgk..keke, anak hg pn mkn biskut awai ka..hahaha, tula mak budak makan kuat, anak pn sama laaa

p/s: wei apa kata hg masak makaroni tu pastu pos mai kt aku..lapaq nii
eija said…
hhhhhh tuu bapak dia beli ha..kat perak.meh la yat umah aku mkn.kang teringin lak..dah la hang camtu..

ye lah hang pun comel...mana ada mak bdk mkn sikit ja..bapak bdk yg mkn kuat..
boleh..nanti aku pos.
artfieda said…
kasot yg somei mcm tuannye..hihihi...:)

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..