HiDuP

Kadang-kadang aku rasa sunyi sangat...sunyi yang membuatkan aku terasa sedih.
sedih mengenangkan aku, anak dan suami aku yang tinggal berjuahan..Tapi nak tak nak kena lah aku tabahkan hati nie.agar jadi kuat untuk membesarkan anak aku.
Nak tunggu hunjung minggu rasa macam lama sangat.Hari yang aku nantikan..Yelah ujung minggu baru suami aku balik ke kl nie.
Agaknya dapat tak suami aku tukar ke sini tahun depan.Semua tu aku dah pikir walaupun ada setahun lagi..
aku takut sangat..tahun nie dah 2 tahun kawin duduk berjauhan.
Kadang bila tengok ank aku kesian dia..jauh ngan babah dia..Kadang 2 dia cari babah dia.Dia dah kenal babah dia.Bila babah balik kl memang x berenggang lansung..Kesian lak tgk..sampai nak mandi, nak ke bilik air semua nak ikut..
Aku harap dia pun faham yang dia jauh ngan babah dia.
Bila dia ngan aku memang manja sangat asyik nak ddk atas riba ja..
Tapi anak aku nie suka buat joke..Bila tgk keletah dia terus nak ketawa.Dialah pengubat rindu,buah hati pengarang jantung aku..
Walaupun aku hari2 ngan anak aku..Tapi bila time keja tu rindu sangat..
x sabar nak balik keja nak amik dia,nak main ngan dia..
Bila time nie memang aku x terasa la yang aku cuma duduk ngan anak aku jer..Tapi time dia tido terus rasa sunyi..Suami aku hari2 tepon..Rindu sangat aku kat dia..
I LOVE BOTH OF U

Comments

Popular posts from this blog

Sekolah Menengah..

balik kg..