Sekolah Menengah..

Masa nie macam kisah suka duka.Maklumlah baru mengenali erti remaja.
Bab pelajaran x pernah tinggal.bab jalan2 pun sama x penah tinggal..Belajar-belajar la..suka-suka tetap gak.Kira kat mana pergi mesti berkumpulan, ada gak yang iri hati nengok aku dan kawan2 nie.Tapi apa peduli kita x kacau org, janji kita happy. aku nie bernasib baik gak lah..kira otak nie bagus juga lah...
aku study dari form 1 sampai la upper 6.Tapi masa tengah nunggu result STPM aku dpt belajar ART & DESIGN (DIPLOMA) kat Kuantan.Pastu masa belajar dalam semester kedua aku gatal2 aply lagi buat digree..

tup-tup dapat tapi in sains sukan..
alahai x gemor lak eden kos tu...atas nasihat semua aku teruskan iploma grafik nie..kata org senang cari makan.

Comments

Popular posts from this blog

balik kg..